Praktische informatie
Het meeste onderwijs van Boswell‑Bèta vindt plaats op de onderwijslocatie aan de Daltonlaan 400 in Rijnsweerd-Zuid bij het Utrecht Science Park (Uithof).
Contactinformatie
Adresgegevens:
Boswell‑Bèta
Daltonlaan 400
3584 BK Utrecht
Informatie:
Telefoon: 030 4300 100 (maandag t/m vrijdag, 10-16u)
E-mail:
Openingstijden
Maandag | 09:00-21:30u |
Dinsdag | 09:00-21:30u |
Woensdag | 09:00-21:30u |
Donderdag | 09:00-21:30u |
Vrijdag | 09:00-17:00u |
Zaterdag | 09:30-17:30u |
Zondag | Gesloten |
Het secretariaat is open van maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 17:00 uur.
Telefoonnummer: (030) 4 300 100
Routebeschrijving
Het instituut bevindt zich vlakbij Utrecht Science Park, in de buurt van de Hogeschool Utrecht en de Universiteit Utrecht.
Met het openbaar vervoer:
Vanaf Utrecht Centraal Station rijdt bus 28 elke 10 minuten richting Utrecht Science Park. Stap uit bij Rijnsweerd-Zuid. Het instituut is aan de overkant van de bushalte, achter het gebouw van BCN. De reistijd vanaf Utrecht CS is circa 15-20 minuten.
Alle streekbussen uit de regio naar Utrecht Science Park stoppen ook bij Rijnsweerd-Zuid.
Je kunt vanaf Utrecht Centraal Station ook sneltram 20, 21 of 22 nemen (richting Utrecht Science Park). Stap dan uit bij halte Padualaan. Het is dan nog 10 minuten lopen naar het instituut.
Kantine
De openingstijden van de kantine zijn:
Maandag | 10:30-20:00u |
Dinsdag | 10:30-20:00u |
Woensdag | 10:30-20:00u |
Donderdag | 10:30-20:00u |
Vrijdag | 11:00-16:00u |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Parkeermogelijkheden
Op de Daltonlaan zijn voldoende parkeermogelijkheden aanwezig. Parkeren is gratis.
WiFi-instellingen
Er zijn in het gebouw meerdere wifi-netwerken aanwezig:
- Boswell‑Bèta Secure: dit netwerk is voor medewerkers.
- Boswell‑Bèta Gast: deze hotspot is toegankelijk voor alle studenten. Na het maken van de verbinding dien je eerst in je browser de voorwaarden te accepteren.
Studieadviseur / mentoraat
De studieadviseur kan je verder helpen bij vragen of problemen over de vakkenkeuze en de examens voor de vervolgstudie.
Een afspraak maken kan telefonisch, per e-mail of bij de studentenadministratie.
Klachten
Boswell‑Bèta streeft naar een hoge kwaliteit van de dienstverlening. Desondanks kan het voorkomen dat u een klacht hebt.
Procedure
Boswell‑Bèta werkt met een vaste klachtenprocedure. Boswell‑Bèta zal de klacht in behandeling nemen en in samenspraak met de klager er alles aan doen om de klacht op te lossen.
U kunt uw klacht sturen naar:
Ontvangen klachten worden zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven werkdagen, in behandeling genomen.
Boswell‑Bèta werkt samen met een externe vertrouwenspersoon, indien wenselijk kan deze vertrouwenspersoon worden ingeschakeld.